Introvertna lepeza

Kako arhitektonski oblikovati konzumeristički sadržaj i dati mu dodanu vrijednost?

Kako uklopiti trgovinu nakita i satova u samo jednom dijelu prostora dok drugi pripada narativu određenog branda?

Stvaranje arhitekture u interijeru bio je odgovor na postavljeni zadatak. Uvođenje elementa trake koja oponaša papir presavijen u harmoniku neodoljivo asocira na oblikovanje vanjskog pročelja neke zgrade. Unešen narativ rebraste forme u interijeru omogućio je povezivanje prostora i pomirio doživljaj različitih proizvoda istovremeno suptilno ističući njihovu pojavnost. Igra tamnih i svijetlih tonova kroz podnu i zidnu oblogu, planirano usmjerava poglede prolaznika prema onom što se kupuje. Forme interijerskog pročelja definiraju izloženi sadržaj tako da se kupac osjeća kao da ulazi u lobby ekskluzivnog hotela.

https://vizkultura.hr/introvertna-lepeza/

Projektni tim

Gorana Stipeč Brlić, Karla Ritoša

Suradnici

Damian Sobol Turina, Franjo Brlić

Investitor

Gesan d.o.o.

Lokacija

M. Tita 103/3, Opatija

Godina projekta

2021.

Godina realizacije

2021.

Površina interijera

45,0 m2

Partneri

Gipsmont ri, Eurodrvo, RDI, Gam interijeri, ADDE

Previous slide
Next slide