Introvertna lepeza
Kako arhitektonski oblikovati konzumeristički sadržaj i dati mu dodanu vrijednost?
Kako uklopiti trgovinu nakita i satova u samo jednom dijelu prostora dok drugi pripada narativu određenog branda?
Stvaranje arhitekture u interijeru bio je odgovor na postavljeni zadatak. Uvođenje elementa trake koja oponaša papir presavijen u harmoniku neodoljivo asocira na oblikovanje vanjskog pročelja neke zgrade. Unešen narativ rebraste forme u interijeru omogućio je povezivanje prostora i pomirio doživljaj različitih proizvoda istovremeno suptilno ističući njihovu pojavnost. Igra tamnih i svijetlih tonova kroz podnu i zidnu oblogu, planirano usmjerava poglede prolaznika prema onom što se kupuje. Forme interijerskog pročelja definiraju izloženi sadržaj tako da se kupac osjeća kao da ulazi u lobby ekskluzivnog hotela.
Projektni tim
Gorana Stipeč Brlić, Karla Ritoša
Suradnici
Damian Sobol Turina, Franjo Brlić
Investitor
Gesan d.o.o.
Lokacija
M. Tita 103/3, Opatija
Godina projekta
2021.
Godina realizacije
2021.
Površina interijera
45,0 m2
Partneri
Gipsmont ri, Eurodrvo, RDI, Gam interijeri, ADDE